[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Изменения в ПДД
DiSiДата: П`ятниця, 09 Вересня 2011, 17:50 | Сообщение # 1
"СURRENTLY BANNED"
Модератор
Сообщений: 10241
откуда: хочу в Донецк
авто: немашина
Награды: 20
Skoda рейтинг: 3011
полный текст и сравнительная таблица здесь

Образно если, то узаконивают отсутствие доверенностей.

Из неприятно-непонятного.

Пункт 3.5 викласти в такій редакції:
"Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (впритул до проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та у разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитись. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.".


пункт 6.1 викласти в такій редакції:
" 6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.
Для водіїв велосипедів місцевими органами виконавчої влади може бути встановлена картка, в яку заноситься інформація про водія і яку водії велосипедів у такому разі повинні мати при собі.";


Из того, что радует своей последовательностью, по поводу передвижых пунктов технического состояния.

5. У пункті 2.4:
підпункт "а" викласти в такій редакції:
"а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;";
доповнити підпункт "в" після слів "законних підстав" словами ", у тому числі з використанням спеціальних пристроїв (приладів) здійснити перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.".


А в целом ничего сверхъестественного, но все в нужном русле на мой взгляд.
Текст для ознакомления кому надо.


ЗМІНИ, що вносяться до Правил дорожнього руху
1. У пункті 1.10:
абзац двадцять перший викласти в такій редакції:
"водій - особа, яка керує транспортним засобом і має відповідне посвідчення водія. Вершник, візник, погонич тварин прирівнюється до водія. Водієм є також особа, яка навчає керуванню, знаходячись безпосередньо в транспортному засобі;"
в абзаці тридцять шостому слова ", виконання вимог цих Правил (надання переваги в русі, виконання вимог регулювальника, сигналів світлофорів тощо)" виключити;
в абзаці сорок третьому слова "(крім транспортних засобів, робочий об'єм двигуна яких не перевищує 50 куб. см)" виключити;
абзац сорок шостий виключити.
У зв'язку з цим абзаци сорок сьомий - сімдесят сьомий вважати відповідно абзацами сорок шостим - сімдесят шостим;
абзац сорок шостий викласти в такій редакції:
"мотоцикл - двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об'ємом 50 куб.см і більше. До мотоциклів прирівнюються мопеди (з робочим об'ємом двигуна до 50 куб. см), моторолери, мотоколяски, триколісні та інші механічні транспортні засоби, споряджена маса яких не перевищує 400 кг;";
2. У пункті 2.1:
підпункт "а" викласти в такій редакції:
"а) посвідчення водія відповідної категорії;"; підпункт "б" викласти в такій редакції:
"б) реєстраційний документ на транспортний засіб (для транспортних засобів Збройних Сил - технічний талон);";
у підпункті г слова у встановлених законодавством випадках дорожній
Г-"
лист і документацію на вантаж, що перевозиться; виключити.
3. Пункт 2.2 викласти в такій редакції:
"2.2. Власник транспортного засобу, а також особа, яка використовує такий транспортний засіб на законних підставах, можуть передавати керування транспортним засобом іншій особі, що має при собі посвідчення водія відповідної категорії, передавши їй реєстраційний документ на транспортний засіб.".
4. Доповнити підпункт "г" пункту 2.3 після слів "на мотоциклі" словами "і мопеді".
5. У пункті 2.4:
підпункт "а" викласти в такій редакції:
"а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;";
доповнити підпункт "в" після слів "законних підстав" словами ", у тому числі з використанням спеціальних пристроїв (приладів) здійснити перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.".
6. У примітці 2 підпункту "б" пункту 2.7 слова "або зробити запис у дорожньому листі" виключити.
7. У пункті 2.9:
підпункт "в" викласти в такій редакції:
"в) керувати транспортним засобом, не зареєстрованим у Державтоінспекції, без номерного знака, або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами чи забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м, перевернутим чи неосвітленим;"
у підпункт "ґ" слова "на право керування ним" замінити словами "водія відповідної категорії".
8. Частину третю пункту 2.11 викласти в такій редакції:
"У разі настання дорожньо-транспортної пригоди за участю лише забезпечених транспортних засобів, за умови відсутності травмованих (загиблих) людей, а також за згоди водіїв цих транспортних засобів щодо обставин її скоєння та за відсутності в них ознак алкогольного, наркотичногочи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, ці водії мають право спільно скласти повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду за встановленим Моторним (транспортним) страховим бюро України зразком. У такому випадку водії цих транспортних засобів після складення ними зазначеного в цьому пункті повідомлення звільняються від обов'язків, передбачених підпунктами "д" - "є" пункту 2.10 цих Правил."
9. Пункт 2.13 викласти в такій редакції:
"2.13. Право на керування транспортними засобами надається:
мототранспортними засобами і мотоколясками (категорії А1, А) - з 16-річного віку;
автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії В1, В, СІ, С), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, - з 18-річного віку;
автомобілями з причепами або напівпричепами (категорії ВЕ, С1Е, СЕ), а також призначеними для перевезення великогабаритних, великовагових і небезпечних вантажів, - з 19-річного віку;
автобусами, трамваями і тролейбусами (категорії D1, D, Б1Е, БЕ, Т) - з 21-річного віку.
Примітка:
А1 - мопеди, моторолери та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом до 50 куб. сантиметрів або електродвигун потужністю до 4 кВт;
А - мотоцикли та інші двоколісні транспортні засоби, які мають двигун з робочим об'ємом 50 куб. сантиметрів і більше або електродвигун потужністю 4 кВт і більше;
В1 - квадро- і трицикли, мотоцикли з боковим причепом, мотоколяски та інші триколісні (чотириколісні) мототранспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кілограмів;
В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, - восьми;
СІ - призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких становить від 3500 до 7500 кілограмів (від 7700 до 16500 фунтів);
С - призначені для перевезення вантажів автомобілі, дозволена максимальна маса яких перевищує 7500 кілограмів (16500 фунтів);
D1 - призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, не перевищує 16;
Б - призначені для перевезення пасажирів автобуси, у яких кількість місць для сидіння, крім сидіння водія, більше 16;
ВЕ, С1Е, СЕ, D1E, DE - состави транспортних засобів з тягачем категорії В, СІ, С, D1 або D, яким водій має право керувати, але який не належить до зазначених категорій составів транспортних засобів за умови, що повна маса причепа перевищує 750 кг;
Т - трамваї та тролейбуси."
10. У підпункт "б" пункту 2.14 слова "на право керування транспортним засобом" замінити словом "водія".
11. Пункт 3.5 викласти в такій редакції:
"Наближаючись до нерухомого транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком синього кольору та спеціальним звуковим сигналом (або без увімкненого спеціального звукового сигналу), що стоїть на узбіччі (впритул до проїзної частини) або на проїзній частині, водій повинен знизити швидкість до 40 км/год та у разі подання регулювальником відповідного сигналу зупинитись. Продовжувати рух можна лише з дозволу регулювальника.".
12. Доповнити підпункт "б" пункту 5.2 після слів "на мотоциклі" словами "і мопеді".
13. У розділі 6:
слово "мопедів" виключити в усіх відмінках;
пункт 6.1 викласти в такій редакції:
" 6.1. Рухатися по дорозі на велосипедах дозволяється особам, які досягли 14-річного віку.
Для водіїв велосипедів місцевими органами виконавчої влади може бути встановлена картка, в яку заноситься інформація про водія і яку водії велосипедів у такому разі повинні мати при собі.";
пункт 6.3 викласти в такій редакції:
"6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на велосипеді необхідно увімкнути ліхтар (фару).";
підпункт "а" пункту 6.7 виключити.
14. Підпункт "а" пункту 9.9 після слів "на дорозі" доповнити словами "у тому числі на вимогу регулювальника, а також у разі засліплення водія світлом фар зустрічного транспорту;".
15. Доповнити пункт 12.6 підпунктом "д" такого змісту: "д) мопедам не більше 60 км/год.".
16. У підпункті "а" пункту 14.6 слова "крім випадків, коли обганяються двоколісні транспортні засоби без бокового причепа" виключити.
17. Перше речення пункту 19.3 викласти в такій редакції:
"У разі погіршення видимості у напрямку руху, викликаного світлом фар зустрічних транспортних засобів, водій повинен зменшити швидкість до такої,яка б не перевищувала безпечної за умовами фактичної видимості дороги в напрямку руху, а у разі засліплення - не змінюючи смуги руху, запинитися і увімкнути аварійну світлову сигналізацію."
18. У підпункті "д" пункту 23.10 слова "причепів будь-якого типу" виключити.
19. Пункт 23.11 після слів "їх експлуатації" доповнити словами ", а состава транспортних засобів у складі автобуса і причепа, крім того, за наявності причіпного пристрою, установленого засобом-виробником".
20. Пункт 23.12 виключити.
21. Доповнити пункт 24.2 після слова "мотоцикла" словом "мопеда".
22. У пункті 30.2:
у першій частині слова "а у правому нижньому кутку переднього вітрового скла транспортного засобу закріплюється талон про проходження технічного огляду" виключити;
у третій частині слово "мопедів" виключити.
23. Підпункт "б" пункту 31.3 викласти в такій редакції:
"б) якщо вони не пройшли обов'язковий технічний контроль, для транспортних засобів, що підлягають такому контролю ".
 
SergeyДата: Субота, 10 Вересня 2011, 21:15 | Сообщение # 2
Одноклубник
Сообщений: 541
откуда: Донецк
авто: Mercedes-Sprinter 312D
Награды: 13
Skoda рейтинг: 517
дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до
законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі з
використанням спеціальних пристроїв (приладів) здійснити перевірку
технічного стану транспортних засобів, які відповідно до
законодавства підлягають обов’язковому технічному контролю.


Это что, техосмотр на каждом посту?
Вот вам и отмена обязательного техосмотра. Раньше показал на талон, что техосмотр пройден и свободен, а сейчас начнётся выкручивание рук: не смотря на наличие талона, тех состояние имеют право проверить. Даже на полностью исправном автомобиле могут у автомобилиста забрать минимум минут 10 времени, например, утром, во время поездки на работу, что взвинтит нервы водителям. Вместо техосмотра раз в пол-года (для автобусов), техосмотр каждый день. Коррупция набирает обороты. ИМХО.

Я имею ввиду тот транспорт, который подлежит обязательному техническому контролю.



С уважением, Автоцентр Донецк

062 349-32-45



Сообщение отредактировал Sergey - Субота, 10 Вересня 2011, 21:33

 
КрольчихАДата: Субота, 10 Вересня 2011, 21:31 | Сообщение # 3
"Неправильный кролик"
Модератор
Сообщений: 3233
откуда: Донецк
авто: Антилопа Гну
Награды: 60
Skoda рейтинг: 2152
На автомобиле, именуемом в народе "козёл", к месту происшествия подъехали люди, именуемые в народе тем же словом...


Мудрые люди - это те, кто пьет водку на могилах тех, кто хотел пить шампанское
http://coub.com/view/6qmpa

 
DiSiДата: Неділя, 11 Вересня 2011, 22:47 | Сообщение # 4
"СURRENTLY BANNED"
Модератор
Сообщений: 10241
откуда: хочу в Донецк
авто: немашина
Награды: 20
Skoda рейтинг: 3011
Quote (Sergey)
Я имею ввиду тот транспорт, который подлежит обязательному техническому контролю.


Все правильно, послабление любителям, жесткий контроль над теми, кто подлежит контролю, Ты попробуй в Европе на посту сказать шо у тебя шайбы на пассажирском бусике нет... Или резина лысовата, которая от наличия талона техосмотра нифига не зависит
 
AlexandrДата: Неділя, 11 Вересня 2011, 22:49 | Сообщение # 5
Одноклубник
Сообщений: 35332
откуда: АН на знаке номерном
авто: Skoda Fabia
Награды: 158
Skoda рейтинг: 7551
как это шайбы у нас еще обязаловкой не сделали


Путешествия учат больше, чем что бы то ни было. Иногда один день, проведенный в других местах, дает больше, чем десять лет жизни дома. (с) А. Франс

Жизнь прекрасна потому, что можно путешествовать (с) Пржевальский

 
MaverykДата: Понеділок, 12 Вересня 2011, 00:22 | Сообщение # 6
Одноклубник
Сообщений: 2230
откуда: Луганск
авто: Opel Astra H sedan
Награды: 11
Skoda рейтинг: 575
Quote (Sergey)
Это что, техосмотр на каждом посту?


, "які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.".



21-ая Волга 1960 года выпуска с треском провалила современный краш-тест, разрушив хромированным оленем бетонный блок

 
SergeyДата: Середа, 14 Вересня 2011, 14:15 | Сообщение # 7
Одноклубник
Сообщений: 541
откуда: Донецк
авто: Mercedes-Sprinter 312D
Награды: 13
Skoda рейтинг: 517
Quote (Maveryk)
"які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.".

Лучше бы контролировали тех, кто ставит колхозный ксенон на Жигули и слепит всех, или фары задраны до нехочу. А так взяли и отменили тех осмотр, и теперь, на наших дорогах появится много-миллионная армия технически опасных автомобилей, которые своим техническим состоянием сведут на нет безопасное движение других транспортных средств, которые проходят обязательный тех контроль. Так их (не подлежащие обязательному тех осмотру) даже на посту не могут проверить на техн состояние, потому что: "у тому числі з використанням спеціальних пристроїв (приладів) здійснити перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю." , т.е. проверить могут только те трансп. ср-ва, которые подлежат обязательному тех контролю.
Что же получается: владелец личного легкового автомобиля, не использующий авто в коммерческих целях, может нарушать ПДД (раздел о тех состоянии), а его (согласно новых поправок к ПДД) даже проконтролировать не могут?



С уважением, Автоцентр Донецк

062 349-32-45

 
MEDVEDДата: Середа, 14 Вересня 2011, 14:20 | Сообщение # 8
"Бог, спаси мою страну"
Web Admin
Сообщений: 39021
откуда: Ирпень
авто: i30 1.6 CRDi
Награды: 488
Quote (Sergey)
А так взяли и отменили тех осмотр, и теперь, на наших дорогах появится много-миллионная армия технически опасных автомобилей, которые своим техническим состоянием сведут на нет безопасное движение других транспортных средств, которые проходят обязательный тех контроль.


А кто проходил ТО? Эта была кормушка, только и всего. В апреле прошлого года решил пройти сам. Чисто понимать как это и куда идти. Потратил 3 дня. Последняя заморочка для меня была сюрпризом. Оказывает огнетушитель должен быть 2 кг. Смысл в продаже 1 кг?

Однако после техосмотра, я смог бы опять поставить колхозный ксенон, затонировать лобовое стекло и т.д. hello



Украина будет хлебной и духовной житницей!

 
TrevelДата: Середа, 14 Вересня 2011, 14:21 | Сообщение # 9
"Убийца мозКа"
Одноклубник
Сообщений: 13589
откуда: Донецк
авто: Skoda SuperB New 1,8TSI+DSG+4х4 :)
Награды: 79
Skoda рейтинг: 3062
Quote (Sergey)
Что же получается: владелец личного легкового автомобиля, не использующий авто в коммерческих целях, может нарушать ПДД (раздел о тех состоянии), а его (согласно новых поправок к ПДД) даже проконтролировать не могут?

Шо-то типа да... Нестыковочга, кстати, если тока не придумают как в России поправочку, шо типа "колхозный" ксенон конфисковать или как там - снимать в течении какого-то срока, типа добрацца домой за лампочками-галогенками!

В целом - вполне так жызненна, по крайней мере документально щимисси в Эвропу! dur_69



Made in USSR!!!!!
Алексей
«Не бойся врагов – в худшем случае они могут тебя убить. Не бойся друзей – в худшем случае они могут тебя предать. Бойся равнодушных – они не убивают и не предают, но только с их молчаливого согласия существует на земле предательство и убийство»
«Демократия - это правила поведения, принятые в обществе хорошо вооружённых джентльменов.» © Бенджамин Франклин

 
MEDVEDДата: Середа, 14 Вересня 2011, 14:26 | Сообщение # 10
"Бог, спаси мою страну"
Web Admin
Сообщений: 39021
откуда: Ирпень
авто: i30 1.6 CRDi
Награды: 488
Quote (Trevel)
не придумают как в России

Quote (Trevel)
щимисси в Эвропу!

не понятно, то ли нам в Россию, то ли в Европу dur_69



Украина будет хлебной и духовной житницей!

 
Freeman_XPДата: Середа, 14 Вересня 2011, 15:00 | Сообщение # 11
Одноклубник
Сообщений: 1430
откуда: Донецк
авто: Skoda Octavia A5 2.0 TDI PD
Награды: 7
Skoda рейтинг: 267
Quote (MEDVED)
Однако после техосмотра, я смог бы опять поставить колхозный ксенон, затонировать лобовое стекло и т.д


plus_odin

Добавлено (14 Сентябрь 2011, 14:00)
---------------------------------------------
жаль в изменениях нет дат обязательной смены колес с летней на зимнюю и обратно

 
AlexandrДата: Середа, 14 Вересня 2011, 15:02 | Сообщение # 12
Одноклубник
Сообщений: 35332
откуда: АН на знаке номерном
авто: Skoda Fabia
Награды: 158
Skoda рейтинг: 7551
та дело не в ПДД а в том, что гаишникам пофигу
есди б хотели - то и по старым ПДД нагибали б за ксенон, красные габариты и т.д.



Путешествия учат больше, чем что бы то ни было. Иногда один день, проведенный в других местах, дает больше, чем десять лет жизни дома. (с) А. Франс

Жизнь прекрасна потому, что можно путешествовать (с) Пржевальский

 
HAKURДата: Четвер, 22 Вересня 2011, 12:12 | Сообщение # 13
Одноклубник
Сообщений: 946
откуда: Донецк(Киев)
авто: SkodaOctavia Tour WTS (крастный)
Награды: 2
Skoda рейтинг: 90
Quote (Alexandr)
та дело не в ПДД а в том, что гаишникам пофигу есди б хотели - то и по старым ПДД нагибали б за ксенон, красные габариты и т.д.

+100 !





0994511191
----------------------АН0444НА------------------
Skype: mr.Hakur
а также занимаюсь Страйкболлам http://defender.dn.ua
и тут я тоже есть http://vk.com/id94528150

 
alex_rcДата: Четвер, 22 Вересня 2011, 13:29 | Сообщение # 14
Одноклубник
Сообщений: 1354
откуда: Северодонецк
авто: SuperB
Награды: 10
Skoda рейтинг: 173
Quote (Alexandr)
та дело не в ПДД а в том, что гаишникам пофигу
есди б хотели - то и по старым ПДД нагибали б за ксенон, красные габариты и т.д.


как жешь можно если раз в 2 года исправно в кассу платишь )))
раз уплочено - езди с ксеноном, красными габаритами, тоноровкой



gps.lg.ua - Спутниковый мониторинг автранспорта

 
AlexandrДата: Четвер, 22 Вересня 2011, 13:36 | Сообщение # 15
Одноклубник
Сообщений: 35332
откуда: АН на знаке номерном
авто: Skoda Fabia
Награды: 158
Skoda рейтинг: 7551
Quote (alex_rc)
как жешь можно если раз в 2 года исправно в кассу платишь

уже нет



Путешествия учат больше, чем что бы то ни было. Иногда один день, проведенный в других местах, дает больше, чем десять лет жизни дома. (с) А. Франс

Жизнь прекрасна потому, что можно путешествовать (с) Пржевальский

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: