Уряд заборонив проводити додаткові техогляди автомобілів та зняв необ'єктивні швидкісні обмеження на автодорогах
05.03.2009 | 17:45 | Управління у зв'язках із засобами масової інформації Секретаріату Кабінету Міністрів України версія для друку
Уряд вніс зміни до Правил дорожнього руху. Відповідну постанову Кабінету Міністрів прийнято сьогодні на засіданні Уряду.
Зокрема, постановою забороняється проведення контролю технічного стану транспортних засобів між періодичними технічними оглядами. Також внесені певні зміни щодо встановлення швидкісного обмеження.
Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко зауважила, що на сьогодні на швидкісних дорогах існують необ’єктивні обмеження швидкості: «Дивна ситуація: швидкісна дорога, обмеження 80-90, а насправді в нормальних країнах там можна рухатися зі швидкістю 120-130 кілометрів на годину».
Так, змінами до ПДР передбачено, що у населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється зі швидкістю 70 км/год., у населених пунктах на дорогах, що мають шість і більше смуг в обох напрямках – 80 км/год., у населених пунктах на дорогах, що мають шість і більше смуг в обох напрямках руху та встановлений бетонний або інший відбійник – 90 км/год.
Транспортним засобам (крім автобусів, мікроавтобусів, вантажних автомобілів та авто, яким керують водії зі стажем до 2 років) на автомагістралях дозволяється рух зі швидкістю 130 км/год., на інших дорогах поза межами населених пунктів – 110 км/год., на дорогах, що проходять через населені пункти, позначені знаком 5.47 – 90 км/год.
Юлія Тимошенко також зауважила, що додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно при проведенні дорожніх робіт. «Якщо на дорозі немає ремонтних робіт прописати пряму заборону встановлювати знак «40», - наголосила Глава Уряду та додала, що якщо ремонтні роботи проводяться, то вводити обмеження лише на певній ділянці цієї дороги.
27.2. На автомагістралях і дорогах для автомобілів забороняється: ... в) зупинка поза спеціальними місцями для стоянки, позначеними дорожніми знаками 5.38 або 6.15; г) розворот і в'їзд у технологічні розриви розділювальної смуги; ґ) рух заднім ходом; ...
30.5. Для позначення гнучкого зчеплення під час буксирування використовуються прапорці або щитки розміром 200 х 200 мм з нанесеними на них по діагоналі червоними і білими смугами, що чергуються, із світлоповертального матеріалу завширшки 50 мм (за винятком використання гнучкого зчеплення з покриттям із світлоповертального матеріалу). {Пункт 30.5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 111 від 11.02.2013}
Запрещается эксплуатация транспортных средств согласно законодательству при наличии следующих технических неисправностей и несоответствии следующим условиям:
31.4.3.
Внешние световые приборы:
а) количество, тип, цвет, размещение и режим работы внешних световых приборов не отвечают требованиям конструкции транспортного средства; б) нарушено регулирование фар; в) не горит лампа левой фары в режиме ближнего света; г) на световых приборах нет рассеивателей или используются рассеиватели и лампы, которые не отвечают типу данного светового прибора; ґ) на рассеивателях световых приборов нанесены тонирование или покрытие, которое уменьшает их прозрачность или светопропускание.
а) нет предусмотренных конструкцией транспортного средства стекол, зеркал заднего вида; б) не работает звуковой сигнал; в) установлены на стекло дополнительные предметы или нанесены покрытия, ограничивающие обзор с места водителя, и ухудшают его прозрачность.
Перед выходом на проезжую часть из-за стоящих транспортных средств и любых объектов, ограничивающих обзорность, пешеходы должны убедиться в отсутствии приближающихся транспортных средств.
Один из проектов предлагает наказание за выброшенный на трассу мусор (как на ходу, так и во время стоянки) из частных авто - 340-510 грн. Ответственность несет именно водитель, а не пассажиры, несмотря на то, кто выкинул мусор.
Путешествия учат больше, чем что бы то ни было. Иногда один день, проведенный в других местах, дает больше, чем десять лет жизни дома. (с) А. Франс
Жизнь прекрасна потому, что можно путешествовать (с) Пржевальский
Один из проектов предлагает наказание за выброшенный на трассу мусор (как на ходу, так и во время стоянки) из частных авто - 340-510 грн. Ответственность несет именно водитель, а не пассажиры, несмотря на то, кто выкинул мусор.
Во-во. и про таксистов не забыть...
Лучше пузо от пива, чем горб от работы... +38-кому-надо-тот-знает