Компанія БТВ АВТО і інтернет магазин запчастини Fiat Doblo пропонує автолюбителям переглянути цікаву статтю присвячену аспектам використання автомобільних шин і причинам їхнього зношення.
Шини псуються двох випадках виробничому і експлуатаційному. Виробничими причинами псування шин можу бути розшарування їхнього каркасу, від’єднання протектора і бокового профілю, механічні причини, запресування по сторонніх елементів, від’єднання кордових ниток, утворення складки на основі борту через запресування бокової стрічки, оголення на бортовій стрічці кромок, розшарування гумового шару на каркасі чи бортах. Також можливі варіанти відшарування самого протектора, пошкодження верхнього шару гуми сторонніми предметами, виникнення залисин і просвічування кордової нитки на каркасі, відрив герметичного прошарку по бортах чи в основі.
Причини псування шини можуть виявитися і після її ремонту, наприклад відшарування накладки протектора або покривної гуми, розшарування гуми що заповнювала пошкоджений бракер або яка наповнювала локальні пустоти утворені при ремонті пошкоджень, невідповідність на стиках накладеного протектора, від’єднання посилюючих стрічок прогумленого корду або підсилюючого кордово-гумового поясу.
Експлуатаційні причини псування шин, тобто їхнього зношення дещо простіші. Їх причиною виступає нерівномірне зношення протектора шини в процесі поганого регулювання по розвалу передніх коліс, або ж через різке гальмування чи рушання з місця із пробуксовуванням, слабке кріплення підшипників на колесах чи їхня поломка, несправність рульової тяги, перевищене бокове і радіальне биття колеса, зношення протектора дальше допустимих границь.
Несправність рульової тяги та підшипників коліс в автомобілів Фіат, не потрібно допускати це може призвести до аварійної ситуації, запчастини Фіат потрібно негайно заміняти. Часто виникає поломка каркасу при їзді із спущеними шинами, при підвищеному ж тиску в колесах відбувається зношення середини доріжки протектора, розірвання каркасу при великих навантаженнях на автомобіль можливо через нерівномірний розподіл вантажу, також як наслідок сильного удару об перешкоду.
В процесі експлуатації виникає цілий ряд механічних пошкоджень такі як пробої чи порізи на протекторі або бокової частини колеса, розгерметизація безкамерної шини, пошкодження шини при демонтажі. Камерні колеса часто потерпають від механічних вражень самої камери.
Надіємось дана стаття допомогла вам зрозуміти основні причини пошкодження шин, інтернет сайт запчастини Фіат Добло буде й надалі інформувати своїх клієнтів і надавати їм професійні поради, щодо експлуатації та догляду за автомобілем.
|